Warunki gwarancji
Firma na wykonane usługi remontowo budowlane udziela 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru skończonych prac.
Obowiązki Gwaranta:
1. W okresie gwarancji firma usuwa wszelkie usterki powstałe po wykonaniu prac (pęknięcia, odparzenia farby, tynku, wypadniecie fygi, itp.)
2. Serwis gwarancyjny zapewnia bezpłatne usunięcie wszelkich wad w terminie 28 dni roboczych od daty zgłoszenia powstałej szkody
3. Serwis gwarancyjny ma także obowiązek przyjąć do realizacji wszelkie prace związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania wyrobu objętego gwarancją, także po upływie terminu gwarancyjnego w ramach tzw. serwisu pogwarancyjnego-odpłatnego.
4. Firma zobowiazuje się do dokonywania okresowych przeglądów zrealizowanego zlecenia 1 raz na kwartał, czy towar lub usługa jest należycie wykorzystywana i czy ze strony klienta nie są prowadzone działania które mogłyby się przyczynić do powstania usterki.
Obowiązek klienta.
1. Zgłoszenia reklamacyjnego dokonuje się w formie pisemnej wysyłając listem poleconym, bądź faksem pod adres firmy.
2. W przypadku nieuzasadnionego wezwania reklamacyjnego klient zostanie obciążony wszelkimi wynikłymi z tego tytułu kosztami.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku:
1. wszelkich dokonywanych napraw wyrobów lub wymiany ich elementów przez osoby nieupoważnione
2. niewłaściwej eksploatacji, niewłaściwej konserwacji lub jej braku
3. zdarzeń losowych
Copyright©2010 Renovated