żagiel usługi finansowe

Po co wydawać gotówkę? Zrób remont na raty!

Wykonując remont na raty stać cię na więcej.

* Gwarantujemy minimum formalności i szybką decyzję o udzieleniu kredytu.
* Oferujemy dowolny okres kredytowania od 1 do 36 miesięcy.
* Umożliwiamy wcześniejszą spłatę kredytu.
* Zapewniamy kompleksową obsługę, od kredytu poprzez doradztwo techniczne, zaopatrzenie, transport, po remont mieszkania.
* Wystawiamy pisemną gwarancje na wykonaną usługę.

Wszystkie nasze usługi i produkty możesz mieć już dziś, nie martwiąc się o pieniądze. Dla naszych Klientów przygotowaliśmy atrakcyjny kredyt. Jego zalety to: minimum formalności, szybka decyzja kredytowa, wpłata własna - już od 0% .

Wszelkie formalności związane z udzieleniem kredytu na remont lub zakup towarów naszej firmy załatwiamy u Klienta w domu.

Procedura wykonania remontu w systemie ratalnym

1. Oględziny miejsca robót, ustalenie zakresu prac, dobór materiałów, akcesoriów, osprzętu itd. z których ma być wykonany remont.
2. Zapoznanie się ze szczegółowym kosztorysem przedstawionym do akceptacji przez naszą firmę.
3. Dokumenty wymagane do uruchomienia procedury kredytowej:
* kserokopia dowodu tożsamości
* kserokopia z innego dokumentu tożsamości (strona ze zdjęciem i numerem tego dokumentu).
Akceptowane dokumenty to: prawo jazdy, paszport, książeczka wojskowa, legitymacja ubezpieczeniowa, legitymacja emeryt. * dokumenty poświadczające fakt uzyskiwania stałych dochodów:
1. zatrudnieni na podstawie umowy o pracę:
aktualne zaświadczenie o okresie zatrudnienia i wysokości średniego miesięcznego wynagrodzenia brutto za ostatnie 3 miesiące
2. emeryci i renciści:
oryginał ostatniego lub przedostatniego odcinka świadczenia wystawionego przez ZUS lub odcinka przekazu pocztowego emerytury /renty/
3. prowadzący gospodarstwa rolne:
zaświadczenie z Urzędu Gminy o posiadaniu gospodarstwa lub nakaz płatniczy oraz kserokopię ostatniego dowodu opłacenia składki KRUS lub kserokopię ostatniego dowodu wpłaty podatku rolnego
4. prowadzący działalność gospodarczą:
kserokopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej /lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej np. koncesja, zezwolenie, odpis/wyciąg KRS/ oraz kserokopię dowodów wpłat na ZUS lub podatku dochodowego za ostatnie 3 miesiące
4. Na podstawie dostarczonych dokumentów sporządzimy umowę, która następnie zostanie poddana weryfikacji przez Bank
5. Zaakceptowaną przez Bank umowę Przedstawiamy do podpisu kredytobiorcy.
6. W chwili otrzymania od Państwa podpisanej umowy niezwłocznie przystępujemy do prac zawartych w kosztorysie, a do Banku wysyłamy umowę.
7. Bank podpisuje i wysyła pocztą do Państwa podpisaną umowę wraz z drukami spłaty.

Raty - to prosty sposób sfinansowania kosztów remontu na atrakcyjnych warunkach!

Oferta materiałów, sprzętów i akcesoriów użytych podczas remontu dotyczy wszystkich produktów dostępnych na rynku. To Państwo mają całkowitą dowolność w ich wyborze. Okresu kredytowania wynosi od 1 do 36 miesięcy.

Copyright©2010 Renovated

Created by Actusdesign.pl